fredag 6 juli 2012

I'm getting a kitchen processor

A while ago I decided to, finally, buy a kitchen processor, after all these years of wanting one. I had a Kitchenaid in mind, but after reading about it, it din't seem as good as I thought it was. So in the end I decided to go for a Bosch MUM84MP1. I've ordered it, and tomorrow I'm going to pick it up. Can't wait! I hope it's a good processor. I will make a review some time.

Efter att ha väntat i flera år betstämde jag mig äntligen för att köpa en köksassistent. Jag hade tänkt mig en Kitchenaid, men efter att jag läst om den verkar den inte alls så bra som jag trodde. I slutändan bestämde jag mig istället för en Bosch MUM84MP1. Jag har beställt den, och imorgon ska jag hämta den. Äntligen! Jag hoppas på att det är en bra assistent. Omdöme kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar